feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Хязгааргүйд хамтдаа...

Амьдрал зах хязгааргүй далай... үл айж, үл шантрах чи бидний зориг..

үдшийн намуун. хаа нэгтээ ёлтойх цонхны гэрэл, машины гялбаа.. бид 2-ын хайранд үл анзаарагдам бүдэг...

гараас чинь атгалаа.. үргэлж халуухан зөөлөн байх чиний л гар... би итгэдэг энэ гарт.. энэ л гар бидний амьдралын нэг л багана...

үнэрийг чинь мэдэрлээ...дандаа л анхилам байх ганцхан чиний л үнэр.. ямарч тансагаар сольж үл болох надад заяаасан үнэр..

харц тулгарлаа.. хайраар намайг үргэлж ивээгээсэй гэмээр наран адил чиний дулаахан харц... энэ харцанд итгэнэ ээ... энэ харц Итгэл хайрын сайхан харц...

үнсүүллээ. хэзээнээс л ийм дотно сайхан үнсэлт... үргэлж миний гуниг үргээж баясал бэлгэлдэг энэрэл дүүрэн чиний үнсэлт..

амьдрал-далай ч, чи бид 2 хамгийн сайн ахмад байж чадна... энэ итгэл, энэ зориг, энэ хүсэл бүхэн бидэнд бий...

хамтдаа Хязгаар нь үгүй амьдрал руу...





4 comments:
gravatar
♥♥♥♥♥ Jennifer™® ♥♥♥♥♥ said...
March 27, 2009 at 10:25 AM  

your blog is good good good......

gravatar
Шинэзориг Мөнхбат said...
March 27, 2009 at 10:28 AM  

tnx

gravatar
Anonymous said...
March 27, 2009 at 8:28 PM  

Ээ ямар гунигтай шүлэг вэ...

gravatar
Tsuki-Yama said...
April 6, 2009 at 11:22 PM  

Гунигтай гэж би лав хэлэхгүй ээ.

Post a Comment