feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Анхны хайрын сайхан нь юу бол...

Анхны хайр гэж юу вэ? Хүмүүс анхны хайртайгаа хэзээ яаж хаана таардаг бол. Хувь хүн болгон өөрийн гэсэн хайртай зүйлтэй байдаг. Харин яг БИ ЧАМД ХАЙРТАЙ гэж хэлэх хүнтэйгээ учирсан болов уу? Би өөрийн гэсэн хайртай зүйлтэй, би чамд хайртай гэж хэлэх ч хүнтэй болсон. Гэхдээ хүнийг хүлээнэ гэдэг асар хүнд, эсэргээрээ хүлээлгэнэ гэдэг ч хүнд байхалдаа. Амьдралд том жижиг зөндөө асуудлууд гардаг байх, гэхдээ үүний нэг нь хүнд хайртай болчоод түүнийгээ хүлээх, хүлээлгэх асуудал. Гэхдээ үр дүн нь хүлээсэн хүлээлгэсэн хоёр хамтдаа сайхан аз жаргалтай амьдравал хичнээн сайхан бэ. Энэ л амьдралынхан утга учир болж амар сайхандаа жаргах байхдаа. Анхны хайрын сайхан нь юу бол та бүхэн юу гэж боджын. !!!



6 comments:
gravatar
Anonymous said...
March 5, 2009 at 12:20 AM  

Юу ч ойлгож амжаагүй өнгөрсөн нь сайхан юм уу даа??? хэхэхэ

gravatar
Anonymous said...
March 5, 2009 at 12:21 AM  

Ойлгож амжаагүй гэж үү. Тэр чинь онцгүй бишүү хэхэ

gravatar
Anonymous said...
March 5, 2009 at 12:21 AM  

Тэр үедээ юун тэр анхны хайр энэ тэр гэж бодохов дээ..юугаа ч мэдэхгүй жоохон л амьтан өнгөрсөн.одоо ч гэсэн ер нь тодорхойлоход хэцүү л байна шүү.эргээд харахад хамгийн хайртай, бас анхных байсан учраас миний анхны хайр гэдэг нь энэ байсан юм болов уу л гэж боддог юм....

gravatar
aksdjf said...
March 5, 2009 at 12:22 AM  

Тийм бол жоохон харамсалтай л юм байна. Би тэгвэл нэлээн хойно анхныхаа хайртай учирч байгаан байна л даа тэ. ХЭхэ Гэхдээ надад хэдий аз жаргалтай байсан ч гэлээ одоо хамт байхгүй гэхлээр хэцүү л юм. Уул нэг газар байгаа мөртлөө намайг хүлээлгэж байгаан муухай байгааз. Би одоо хүлээж л байна. Та нар энэ тал дээр юу гэж боджын

gravatar
Anonymous said...
March 11, 2009 at 1:33 AM  

Хэрвээ хайр гэдэгтээ итгэлгүй байгаа бол тэр хайр биш. Энэ бол хайр гэж хаана ч бардам хэлж чадна гэвэл өөр хэрэг л дээ. За тэхээр гол асуудалруугаа ороё л доо. Мэдээж анхных учраас хамгийн их зовоосон, бас хамгийн их аз жаргалыг мэдэрүүлсэн нь л юмуу даа. Тухайн үедээ туршлага энэ тэр юу ч байсан болохоор аргагүй л дээ. Нэг бодлын хамгийн аймшигтай нь, нөгөө бодлын хамгийн цагаан нь . . .

gravatar
Шинэзориг Мөнхбат said...
March 11, 2009 at 1:35 AM  

Энэ бол хайр гэж хаана ч бардам хэлж чадна

Post a Comment